Trött och osocial!

Jag är så trött att jag skulle kunna gå och lägga mig NU! men icke, nu ska jag gå ut med monstret, åka och handla, vara social med släkt för att sedan framåt 10 få lägga mig i sängen!

Dessutom hungrig till 1000, ge mig en hel ko tack, eller Mc donalds eller köttfärsås och spagetti!

Hatar för övrigt folk just nu. Dom är i vägen hela tiden. Ibland vore det så skönt om man var ensam! Fast nä kanske inte, bara för en liten stund. Förövrigt är folk i form av barn ännu värre... Ush ;)

Dagens träning: 45 min intervall + 45 min löpning!



Monster och barn, en opassande kombination! Eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Barn är äckliga! odrägliga små jävlar och om dom dessutom cyklar... uäää

2010-05-06 @ 21:19:26
URL: http://thehardbody.blogg.se/
Postat av: Ellis

Sv: Eller hur! Det är knäppt, att man kan vara jätteduktig med mat & träning en dag, & dagen efter visar vågen samma siffra som innan. & ibland när man äter värsta fettomaten så har man gått NER i vikt?? det är helt sjukt hahah.

2010-05-07 @ 01:27:27
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0