Stormoffande

Dagen började ju väldigt bra med en liten men god frukost. Sen kan man säga att den spårade ur, i alla fall när det gäller maten. Efter ett 1,5 timmes långt konditionspass tyckte jag och min kollega att det skulle passa med en liten trevlig lunch. Den lilla trevliga lunchen slutade i en lunchbuffe (ät hur mycket du vill) med ett stormoffande utan dess like. Men har man betalt för maten så måste man ju äta för pengarna också. Vilket vi minst sagt gjorde.

Inte nog med det så tyckte min farbror att idag var en väldigt bra dag att fylla år på = ännu mera mat och fika.

Trots detta redan överdrivna moffande tyckte min mage at det behövdes lite kvällsfika efter en promenad med grisen = en halv liter yoghurt och flingor! Som sagt min svaga sida är mat!

Får väl lov att sticka ut i morgon bitti på en löprunda och kompensera för dagens matfrosseri ;)


Kommentarer
Postat av: keepquite

moffande? har aldrig hört det innan :) . ååh jag är precis sån att har jag betalat ska det fan ätas upp eller så mycket som möjligt, kanske är det ett litet bevis på snålhet ;) haha.

2010-04-28 @ 20:42:02
URL: http://keepquite.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ja, morgonpromenader är verkligen guld värda.



Mmm... det där moffandet känner jag så väl igen. Har man väl börjat så fortsätter det tills man går och lägger sig. Idag är som tur väl en ny dag, så det är bara att köra på igen =D



Heja dig!

2010-04-29 @ 09:22:40
URL: http://halsofreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0